nešto umno
Ako glupost prezivi, mozemo reci da je preglupa i da umre.
Ako jedna zelja nije zadovoljena to je dovoljan razlog da dusa tuguje.
Ako kazes neku tajnu svom prijatelju, vodi racuna da i on ima svog prijatelja.Ako novac doista ne donosi srecu, onda ga vratite.
Ako su sve druge nagrade razgrabljene - uzmi prvu.
Ako ti je slaba pamet, moras imati zdrava ledja.
Arhitekti svoje greske pokrivaju mramorom, lijecnici zemljom, a zene dekolteom.
Boriti se za mir znaci kao jebati se za nevinost!
Cackanje nosa je za neke jedini nacin da udju u sebe.
Covjek samo kad filozofira ne laze, jer kad filozofira on izmislja.
Cudno je to kako nula, stavljena na kraju, povecava vrijednost.
Da biste birali izmedju dva zla, morate isprobati oba.
Da je Kleopatrin nos bio kraci, sasvim bi drukcije bilo lice svijeta.
Danas sam pacifista, i to miroljubivi... Sto cete, covjek se radja kao palikuca, a umire kao vatrogasac.
Dobar je i noz, ali ga grlo ne podnosi.
I orkan je samo vjetar kojem se zuri.
Ja!, je centar naseg koordinatnog sistema. Treba biti oznacen nulom.
Ljudi oprastaju sve osim iskrenosti.
Najviše u krevetu bodu-mrvice od kruha!

OSVETA JE MOJA I JA CU JE VRATITI.

nedjelja, 16.04.2006.

rubrika: želje, pozdravi

SRETAN USKRS!
najedite se, odmorite, druzite, ma samo uzivajte!!!!!

redakcija

- 11:51 - pucaj brate ili sestro... (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
razne pametne misli , pametne gluposti i ostala sranja iz svakodnevnog zivota-dvoje smusenih idiota
nemam ništa s tim
Ona je volela blues,
njen kralj zvao se Peter Green.
A ja, sasvim slučajno tu...
Za taj film neko levi, sasvim...

Uvek je gledala sat,
i čim sklope kazaljke krug
k'o mala bi šaputala, tad,
da negde neko misli na nju.

U njenoj sobi, mala riznica greha,
kao duga, preko besmisla most...
Puno knjiga nekog prebeglog Čeha,
i sportska štampa, ako naiđe gost...

Uglavnom prođe sve,
ali ostane blues.
Boje se razliju
kad ga čujem na radiju...

Ubija metronom...
Šta taj sat radi tu?
Jedan i nula-pet...
Neko misli na nju.

Negde u meni je kvar,
i mrak sto me gricka k'o miš...
I sav sam kao ona staklena stvar
u kojoj veje kada je pomeriš.

U ovoj sobi ravnoteža je prosta:
sto i krevet i prekidač za luč...
Ispod cene mole cenjenog gosta
da pre puta ne zaboravi kljuc.

Uglavnom ...

Ona je volela blues, o-je,
lucidni Peter Green...
A ja, ja sam voleo nju...
A blues... šta blues...?

Nemam ništa sa tim...